tisdag 22 maj 2007

En hel vecka kvar

Enl dr Gyn bör jag vänta ända tills tisdag nästa vecka med att testa. Tisdag en hel vecka bort känns oändligt avlägset. Ska försöka hålla mig till helgen i alla fall. Börjar få ett litet farligt hopp. Så här ont i brösten kan inte vara inbillning, men det kan tyvärr mycket väl vara progesteron... Är löjligt trött men jag tror inte att trötthet kan räknas som graviditetstecken så här tidigt, kanske snarare trött för att jag är så frustrerad av att vänta.

Hörde om en kvinna som lyckades med insemination först på trettonde försöket. Begriper inte hur jag skulle klara att känna så här tretton gånger utan att ge upp. Men för henne gick det ju bra till slut. Vågar inte tänka tanken att det kanske aldrig kommer fungera för mig, läskigt som faan att inte veta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad jag hoppas att du får alla upptänkliga krämpor och obehagliga symptom, och att du sedan får dras med dem månad ut och månad in. For the right reason. Hoppas stenhårt på dig nu. Kram!

Tingeling sa...

Hoppas du slipper det här flera gånger!
Fick igår höra om en kompis kompis som blev gravid på andra inseminationen! Önskar det ska gå bra för dig!!!! Försök hålla ut, den här tiden är en ren plåga.. Fy f-n.

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Testa för tidigt kan man alltid göra.

Ett plus ljuger aldrig, men ett minus betyder ingenting förrän Testdagen.

Jag håller tummarna för att det här var ditt försök!

Storkenflyger sa...

Lider med dig gumman! Tvi vale för att gå å vänta.

Tycker ändå symtomen låter givande.

Håll ut!!!!!