onsdag 2 juli 2008

lycklig

Att bli galet kär mitt i försökandet, mitt i IVF:andet och mitt i processen att försöka bli gravid är kaos och fantastiskt på samma gång. Just idag, just nu är jag bara svindlande enormt lycklig. Kär. Galet kär.

Min K, min fina, hon som några dagar till ska vara i ett land långt långt bort, kvinnan som gör mig så kär att jag ibland tror att jag ska gå sönder, hon finns på riktigt. Det är märkligt, fantastiskt och helt grymt underbart. Jag har landat, jag har hittat hem.

Jag har aldrig trott på att ensam är stark, men jag har oftast varit bara jag, singeln som måste vara stark. Jag är inte längre ensam, jag är lycklig över att ha träffat min fina.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jippihooooooooooooooooooooooo för att du hittade hem till kärleken tillslut. Jag är så glad för er!

Anonym sa...

Underbart att höra om er två! Vilken tur att ni fann varann!
Anna-Bell

Kapybaran sa...

blir alldeles tårögd.
kärleken är vacker.

Tingeling sa...

Det är så fantastiskt.
Och man märker i din text att kärleken vuxit längs vägen, blivit större och starkare hela tiden.
Det är så vackert!

Och ja, bilden på FB är så fin.

Barnets mamma sa...

Vackert var ordet!!

Eludie sa...

Jag blir innerligt glad av er kärlek!

Anonym sa...

Så underbart, underbart att vara galet kär!

Åsa sa...

*barafånler*