onsdag 2 juli 2008

Progesteron?

Inser att jag inte har tagit det här försöket riktigt på allvar. Har helt glömt proggisarna. Det var så länge sen jag inseminerade, vilken dag ska man börja med dem? Är på dag 4 idag om man räknar första inseminationen som dag 1, fast jag tror att inseminationen dagen efter hamnade bättre tidsmässigt, så jag kanske ska se idag som dag 3. Tror att det är idag jag ska börja, stämmer det?

Det vore skit om jag klantade till det här nu, jag vill ju trots allt tro på mirakel.

Uppdatering:
Vid IVF ska man ju ta dem direkt vid ET, så det borde ju knappast kunna skada att jag börjar nu. Gör nog så.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dag tre sa doktor S till mig, då räknades inseminationsdagen som dag ett.

Anonym sa...

Ja, har också för mig att det är dag 3.

Anonym sa...

dag två började jag (efter ÄL)

nylsa sa...

Tack allihop!

Nu har jag börjat ta dem i alla fall, och väljer att se det som dag tre idag, men det känns klantigt att jag helt glömde bort dem. Kan inte göra nåt åt det nu så jag satsar på att det är ok.