onsdag 29 augusti 2007

Utmanad

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Jag börjar bli kär, det är ovanligt för att vara jag. Imorgon kommer hon hit. Efterlängtad.

2. Jag blev slagen av en polis en gång, slog tillbaka, det får man inte göra. blev dömd för våld mot tjänsteman.

3. Jag vill bli gravid nu, trött på att vänta och se fula minus.

4. Jag har fått höra att jag är modig, börjar faktiskt tro att det är sant, men jag är en mes samtidigt.

5. Jag jobbar mycket mer än jag borde.

6. Jag har lagt ner morgontidning, nu morgonsurfar jag istället alla bloggar jag läser, ibland hinner jag med en och annan webbtidning också.

7. Jag är en bokmal.

8. Trots att jag är den lataste jag känner har jag kommit långt i mitt lilla renoveringshus. Det tar sig så sakteliga. En gång i framtiden ska det bli fint.

Vet inte vilka som redan svarat, men jag provar med Längtansunge, Kattmamman, Resan till ett barn och Aequinoxia.

3 kommentarer:

KaKi sa...

Utmaningen antagen ;-)

Storkenflyger sa...

Grattis till kärleken i ditt liv!

Anonym sa...

Åh vad kul. Får jag vara med. Min första utmaning någonsin. :-)

Grattis till kärleken. Själv tror jag att jag glömt hur man gör. ;-)