tisdag 25 september 2007

bra vibbar av fertilitetsminigolf/fika

Har fortfarande, efter knappt tre dagar, bra vibbar den här gången.

När jag kom tillbaka till svensk mark efter inseminationen gick jag direkt för att fika med några kompisar i Folkets park. Alla var i något stadium av barn och barnlängtan. Det fanns stora magar, små barn och föräldrar, kompisar som funderar och så jag som var alldeles nyinseminerad. Ena kompisparet, de med den absolut största magen fick barn dagen efter. Grattis!

En funderarkompis verkar ha fått mer funderingar och en puff i rätt riktning. Själv var jag mest nykär och samtidigt besatt av alla spermier som fanns i mig och tankar på att ägget nyss hade släppt. Bra känns det i alla fall. Bra vibbar och massvis med fertilitet i luften.

Nu är jag tillbaka i min egen stad och sitter och räknar dagar, funderar och filosoferar. Det här försöket är annorlunda, jag mår bättre, jag vågar hoppas.

Inga kommentarer: