torsdag 20 september 2007

Snart är det dags

Dålig på att blogga just nu, alldeles för långt mellan inläggen, sorry! Men nu börjar det närma sig på riktigt. Ultraljud på Nordica imorgon, även bokat träff med Vitanova för att prata heminsemination och få shoppa spruta hos dem. Köpenhamnsdag imorgon med fina flirten, blandad med klinikbesök och sprutshoppande, men också tid för fika och att bara vara, känns bra. Grymt bra till och med. Stor skillnad på mina tidigare köpenhamnsresor, nu får jag göra flera saker på en gång. Nu får någon annan vara viktig. Jag längtar.

Verkar vara en underbar plussvåg för singlarna jag känner som också inseminerar, en av femmisvännerna plussade efter IVF nyss och nu verkar två av bloggfemmisvännerna också plussat, grattis Längtansunge och Fertilitetsturisten. Glad för er skull, avundsjuk också så klart, hoppas att det kommer gå vägen och hoppas att ni sprider graviditetsvibbar till oss andra nu.

3 kommentarer:

KaKi sa...

Klart du är avundsjuk... Det hör till. Så länge du inte slår ned mig så är det helt i sin ordning.

Nu hoppas vi med allt vi är värda att det pågår en plus-våg bland singlarna. Att vi allihopa får vara alldeles utmattat lyckliga i början av nästa sommar.

Moooi sa...

Lycka till Nylsa! Tänker på dig och håller tummarna. Låter som du kommer få en ny och mycket trevligare Köpenhamnsupplevelse med fina flirten.

Storkenflyger sa...

Tänker på dig idag!

LYCKA TILL!