lördag 8 december 2007

Paus, förändring och bilfråga

Inser mer och mer hur mycket jag behöver den här pausen. Har inte bestämt än när jag ska börja med IVF:en men trivs just nu med att vara mitt emellan allt, är onyttig, röker och dricker vin, skvallrar, fikar och försöker komma ikapp med livet. Är inte där än, men jag är på god väg.

Kanske blir det nedreglering i januari och äggplock i februari, kanke skjuter jag på det ytterligare en månad.

I nya jobbet ingår det tjänstebil, sitter och surfar och funderar på vad jag vill ha, är inne på någon sorts miljöbil men vet inte vilken. Nån som har nåt tips?

Hon som anställer mig vet om att jag har gjort inseminationer och att jag nog kommer göra IVF-försök under våren, känns grymt lyxigt att hon vill anställa mig ändå. Självklart borde det inte vara några problem, men som världen ser ut så känns det ändå väldigt bra att kunna vara ärlig.

Inga kommentarer: