måndag 31 december 2007

Googlande gott nytt år

Har sett senaste veckan att många har hittat hit genom att googla på nyår i Berlin, eftersom det här varken är nån rese- eller Berlinblogg så gissar jag att de flesta blir besvikna på bloggens innehåll. För min del blir det inget nyår i Berlin i år, blir istället singelmiddag hos en av favvovännerna. Till alla er som kommer iväg, ha så roligt. Berlin är kul.

Några andra har hittat hit genom att googla på nyår med barn. Hade älskat att fira nyår med mitt barn, men 2007 var inte året då jag fick barn, inte heller året jag blev gravid. Alltså kommer jag fira nyår helt utan barn.

Gott nytt år allihop! Med hopp om ett mycket fertilt 2008 och många bebisar till alla som längtar.

2 kommentarer:

Fiffiluren sa...

Det är positivt med de förändringar du nu gör i ditt liv. Förhoppningsvis för det med sig ett plus på stickan också! Kom också ihåg att äta en bra frukost!
Vill så önska dig ett Riktigt Gott Nytt År! *kram*

Anonym sa...

Gott nytt år, fullt av glada nyheter och möjligheter!