lördag 6 oktober 2007

Minus igen

FAAN FAAN FAAN.

13 kommentarer:

Tingeling sa...

Empatikramar i mörkret.
Att det ska vara så långt till lycka.

Hoppas du har någon som sköter om dig och pussar på dig.

KaKi sa...

Helvete också... Varför blir det hela tiden såhär för??? Det hade du inte förtjänat

Moooi sa...

Fasen vad surt Nylsa! Det kändes som allt var rätt denna gång. Stor kram.

Har du orkat följa den heta debatten på listan (hoppas du skiter i den)? Tänkte bara skicka en stöttande tanke om du tycker det känns jobbig.

Anonym sa...

Skittråkigt!! Hatar också de där obefintliga strecken! Men ge inte upp nu, det kan vara för tidigt att testa så sluta inte med proggisarna. För mig har det varit så att brösten bara känts av de gånger det nästan lyckats, oavsett proggisarna eller inte.
Kram

Fertilitetsturist sa...

Det är frestande att stämma in i dina svordomar, men än ger jag inte upp... Håller fortsatt tummarna! Kram!!!

Anonym sa...

Jag är hemskt ledsen. Fan va trist att få ett minus. Skit också. Jag hatar att se det där j***a minuset på stickan. Det hånler åt en.

Fertilitetsturist sa...

Fika 17 oktober..? (se Femmis...)
Kram från mig

Anonym sa...

Jag som trodde så hårt på dig, mig och Tingeling...vi var så synkade...det var så mycket vår tur...och det hade varit så himla kul att göra den fortsatta resan i Lyckoland ihop...nu får vi, alla tre, fortsätta här i Väntanslandet. Visst är det skönt med stöd ... men inte på bekostnad av feta äckleminus och menselände

Salvia sa...

Usch. Sorgligt.

kram

Anonym sa...

Skickar dig ett kram också! Mamasita

Anonym sa...

Sara!!!! Stackare - det som var en sådan lyckogång med dubbelt upp!!!

MILJONER MILJONER KRAMAR!!!!

Anna-Stina

Tingeling sa...

Hur mår du?

Anonym sa...

Usch, vad trist med dessa minus.
Massa kramar till dig.