onsdag 24 oktober 2007

Äntligen dags igen

Nu visar äntligen kroppen att det är dags igen. Imorgon närmare bestämt, då är det dags för den sjätte och sista inseminationen. Enligt dr Gyn ser allt bra ut, äggblåsan är 21 mm stor och livmodern synkad. Vill och hoppas att det ska vara min tur nu. Om dryga två veckor vet jag.

Ett par timmar kvar tills jag sätter mig på nattåget och åker ner genom landet. Där nere väntar en tidig frukost hos fina flirten och sen ett annat tåg över bron bort till landet som väljer att hjälpa till. Varje gång det är dags att åka till Danmark blir jag lika förbannad över att det ska vara olagligt att få hjälp här hemma. Samtidigt är det grymt lyxigt och bra att ha en fin flirt man kan hälsa på när man är ute och åker, resandet blir mycket roligare då.

9 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Ett fantastiskt stort LYCKA TILL nu Nylsa! Den här gången är vi exakt på dagen synkade! Dags för också imorgon! :-)
Kram!

Fertilitetsturist sa...

haha, jag glömde visst ett "mig" i kommentaren ovan...

Moooi sa...

Lycka till till er båda!

Anonym sa...

Din tur nu!

Matte sa...

Lycka till gumman! Jag håller en tumme för dig (den andra håller jag för Eva).

Tingeling sa...

Mångamångamånga LYCKA TILL-hälsningar av mig!!!!

KaKi sa...

Mina tummar har ni också idag! De är dessutom tämligen lediga, eftersom jag på grund av test att inte ens använda ipren vid mens är sjukskriven...

Anonym sa...

å som vanligt håller jag alla kroppsdelar och inte bara tummarna!

Mia

Anonym sa...

Lycka till från mig också!! Bara för att du bestämt att detta är sista gången, så kommer det säkert att lyckas!

hälsn Fia