torsdag 1 november 2007

allt är inte nattsvart, men uttråkad

Såg att jag var lite väl gnällig i inlägget från igår. Allt är inte nattsvart, däremot är jag uttråkad, frustrerad och rätt uppgiven. Ser inte riktigt hur jag skulle kunna ha någon chans nu när det gått fel fem gånger tidigare.

Tror att hormonerna kanske gör sitt till, jag är trött på att stoppa i mig piller och vagiatorer som kan påverka på alla möjliga konstiga sätt. Tror att det är progesteronet som gör mig så galet trött och uttråkad, men det kan lika gärna vara regnet, mörkret, jobbet eller nåt helt annat. Vet inte. Vill ha kul, vill vara gravid, vill förändring.

Nu blev det visst ännu gnälligare.

2 kommentarer:

KaKi sa...

Mjoo... Men om man räknar med knappt 20% chans med PCO så har vi ju först med detta försök kommit upp till över 100% å då borde det väl vara det som gör skillnaden?

Jag är inget bra på att vara äckligt hurtfrisk, men jag försöker. Försöker tro och hoppas. Men det kokar ned till (märklig direktöversättning....) att jag håller mina tummar för dig och försöker besvärja fram ett plus

Tingeling sa...

Äh, gnäll hur mycket du vill!
Det ger mycket att få ur sig allt skräp man bär på. Jag läser gärna ditt gnäll och tänker inte peppa. Men tummar hålls! :)