lördag 17 november 2007

Gravida femmisar och femmisbebbe

I snart ett år har vi varit runt tio femmisar som har träffats till och från, grymt bra och skönt att ha en egen liten grupp som peppar och finns med på denna märkliga resa. Under det här året har det hänt mycket på alla plan och självklart även på graviditetsfronten. Idag sågs vi igen och förutom femmisarna fick jag träffa en liten nyfödd femmisbebbe, en underbart fin och på alla sätt bedårande tre veckor gammal tjej. Grattis E, din dotter är fantastisk!

Förutom denna lilla nyfödda tjej har vi nu minst fyra st gravida, IVF-gravida allihop. Lycka till, jag hoppas att era graviditetsvibbar ska smitta av sig på oss andra. Ni ger åtminstone mig hopp om att IVF kan fungera, är det nåt jag behöver just nu så är det nog hopp, och det är grymt skönt att se att det kan bli barn av denna långa märkliga resa.

Igår var det en annan femmisträff som jag gärna hade velat gå på, men då krockade det med avfirandet av en av mina favvokollegor så det gick inte. Har förstått att ni hade kul, hoppas kunna vara med nästa gång.

Inga kommentarer: