tisdag 15 april 2008

prover på karolinska

Hade inte lyckats masa mig iväg till karolinska för tnf-alfaprovet och insåg imorse att det börjar bli bråttom. letade rätt på remissen och åkte iväg. Det första jag ser är att väntrummet är proppfullt, sen en skylt där det står att man ska undvika att komma vid lunchtid. Snabb blick på kl, tio över elva, tar en nummerlapp ändå, 79 nummer kvar till min tur.

Mitt rastlösa jag ville springa därifrån, men jag lyckades stanna och efter drygt en och en halv timme var det min tur att bli stucken i armen. Många sorters väntan under den här märkliga resan.

Om två veckor får jag veta om jag blir medlem i trombylklubben, hoppas nästan på det, att det finns något man kan fixa

1 kommentar:

Anonym sa...

jag förstår dig så...hellre ett litet fel som kan åtgärdats än att inte veta varför det bara inte funkar