onsdag 9 april 2008

Utmattad, väntande och trött

Jobbigt med nytt jobb, men rätt kul samtidigt. Det händer grejer hela tiden, lär mig nya saker och träffar massvis av nya människor varje dag. Utmattad och trött, men har det ändå hyfsat ok under tiden.

Samtidigt vill jag bara sova, vill vakna ur vinterdvalan i mitten på juni och få testa positivt. Funkar inte riktigt så så klart, måste boka tid hos gyn, be dem skicka recept, välja klinik och säkert göra en massa annat också. Fixa pengar till trepacket till exempel, inte helt lätt att hitta 50 000 spänn på kontot efter alla tidigare försök. Nån dag när jag pallar blir det till att ringa banken och säga att jag måste renovera köket. Skjuter på det lite till, har ju tyvärr rätt gott om tid än så länge. Mitt grymt fula kök borde dessutom verkligen renoveras, men det får bli en annan gång, ett annat liv, sånt kan jag inte lägga pengar på nu, även om jag skulle vilja.

Inga kommentarer: