lördag 26 april 2008

Vänder igen

Igår var jag övertygad om att jag skulle vänta med nästa försök till efter sommaren, men idag har det vänt, vet inte varför men jag vill inte vänta. Varför skulle jag vilja vänta när jag försökt så länge?
Pratade sprutande och en massa annat med Fertilitetsturisten igår, idag läser jag på Femmis interna site att ännu en blivit gravid genom IVF, grattis K! Peppande och härligt, jag vill också. Lär definitivt inte bli gravid om jag inte försöker, så Danmark och Nordica, here I come.

På tisdag blir det spraystart, på onsdag ska jag ringa dr Gyn för att få reda på resultatet av mitt TNF-alfaprov. Ikväll blir det dejt. Vi lyckades klämma in en kortdejt igår också, det var fint, jag är glad. Livet är fortfarande stort och skrämmande, samtidigt roligt och spännande.

1 kommentar:

Fertilitetsturist sa...

Härligt Nylsa! Bra att beslutet klev fram och gav sig till känna! Lycka till ikväll!
Kram :-)
PS. Mitt problem löste sig. Jag fick tag på Dr Gyn. Tusen tack för hjälpen!