lördag 21 juli 2007

En vecka kvar

En vecka kvar till testdatum. Inga symtom än, ett svagt hopp ändå och en massa frustration. Har inget vettigt att skriva. Vill bara få veta. Om det inte funkar den här gången heller måste jag nog ta en paus och fundera lite. Det blir IVF i så fall, men jag behöver nog en månad eller två för att komma ikapp.

Hoppet stärks ändå av att jag vet att det var två ägg, borde ha en hyfsad chans trots allt. Tycker att det borde vara min tur nu.

Helt symtomlöst är det inte förresten, drar och känns i livmodern men jag tror att det är progesteronet som spökar.

5 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Håll ut syster, håll ut!

KaKi sa...

Känns som att tiden segar bara för att jäklas med mig... Men må det vara vår tur nu (och helst ska det vara v.12 när jag vaknar imorgon)!

Anonym sa...

Massa tummar för att något av dina 2 fina ägg tagit sig!!!
KRAM

aequinoxia sa...

En hel vecka kvar? Jag som har sån kramp i tummarna... ;-)

nylsa sa...

Vad ni är fina! Känns skönt att veta att det finns några som håller tummarna och hoppas med mig!