söndag 15 juli 2007

Framkallat falskt plus

Eftersom jag aldrig sett ett riktigt plus tänkte jag att jag skulle göra som Kantarellkisse gjorde nångång och testa när jag vet att jag har hcg från ägglossningssprutan kvar i kroppen. Det är bara EN dag sen jag inseminerades, min kropp kan alltså helt omöjligt börjat producera eget hcg än, kunde ändå inte låta bli. Vill få se hur ett positivt test ser ut.

Två starka streck på de billiga stickorna. Hur fint som helst.

De fungerar alltså, de billiga testerna som jag har tvivlat på. Bilden med de två strecken vill jag få återse om ungefär två veckor. När hcg:t från sprutan är borta och det är egenproducerat hormon jag har istället.

Borde klippa häcken runt min tomt, klippte halva efter förra minuset. Har fått stränga förhållningsorder från mamma, läkaren på kliniken och andra att undvika hårt kroppsarbete under väntansveckorna. En liten häck låter inte så hård, men min är en förvuxen monsterhäck och 50 m lång. Den får fortsätta vara ett monster. Jag tittar på den när jag sitter och fikar i köket och tänker att det är underbart att ha en anledning att få vara lat. Plockar några hallon och sätter mig med en bok istället. Trivs och mår strålande just nu.

1 kommentar:

Storkenflyger sa...

Ha ha, du är för söt som kollar "falskplus". Måtte synen upprepa sig om 16 dagar.