tisdag 24 juli 2007

Smygtestande

De billiga stickorna har åkt fram igen. Vet att det är alldelels för tidigt, men svårt att låta bli. Fick så klart ett minus, det borde bli minus 9 dagar efter en insemination. Ska försöka vänta till helgen med att testa igen.

En av femmisarna med barn jag träffade i helgen sa att hon hade fått minus dan före testdag och sen plus dagen efter. Hoppet finns alltså kvar.

Drömmer konstiga drömmar. I natt om att jag var tvungen att abortera tvillingar som saknade både armar och ben och skelett. Läskigt.

Förutom drömmarna är det ont om symtom, är jättetrött och sover massvis, men det är nog den mentala stressen. Känner att livmodern drar och växer men det kan lika gärna vara känningar av kommande mens. Inte ens särskilt onda bröst, bara lite. Vill veta nu. Vill inte vara skengravid. Vill att det ska vara på riktigt nångång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas, hoppas att det är på "riktigt" denna gång

håller tummarna

KaKi sa...

Ja, men vad bra att du testat minus - då vet du ju att det plus du får sedan är alldeles alldeles riktigt ;-)

Fortsätter hålla mina tummar. Båda två, jag behöver ju inte hålla den ena för mig längre. Och det borde ju hjälpa eller hur?