söndag 29 april 2007

Barn överallt

Var bjuden på fest igår. Min kollega som jag verkligen gillar och hennes kille hade slagit ihop födelsedagarna och fixat party. Såg fram emot det, visste att ett en hel hög med folk som jag tycker om skulle komma. Glömde bort att ALLA har barn, givetvis tog de med sina knoddar.

Vet inte vad som var vad, men jag blev bara ledsen och trött. Jetlag efter kinaresan, dunderförkylning och apfula minus på gravtesterna gjorde nog sitt till. Försökte verkligen, men det gick inte. Åkte hem vid tio, trött ledsen och förvirrad.

Ska åka till en kompis som bor ute på landet och fira valborg. Fyra barnlösa singlar. Känns bra och ofarligt. Vill inte vara ledsen och trött. Vill komma tillbaka. Vill se ett plus nästa gång. Vill att mensen ska komma så att jag kan börja planera igen.

Känner mig skittråkig.

1 kommentar:

Anna-Bell sa...

Jobbigt att lämna festen och vara ledsen. Hoppas du snart får planera nästa insemination.Det brukar vara skönt att GÖRA något och inte bara vänta.
Anna-Bell