tisdag 3 april 2007

Fjärilar i magen

Ska snart åka, vet inte vad som händer men håller på att noja upp mig nåt brutalt. Vad gör man när man är nervös och man inte får röka??? Kan ÄL-sprutan gett mig en monster-PMS? Jag har varit hemsk mot min omgivning idag, men hittills skyllt det på ickerökandet.

Inget funkar. Gick tidigt från jobbet. Kunderna fattar inte utan ringer ändå. Försökte sova middag för att få tiden att gå, funkade inte. Försökte jobba, gick inte heller. Ska träffa S vid halv tio ikväll, massa timmar kvar. Borde packa, men behöver inte så mycket med mig.

Klättrar på väggarna och vill ha det överstökat, skulle mörda för en cigg men ska varken röka eller mörda idag har jag tänkt.

Snart snart är det på riktigt, oavsett hur det går så känns det på riktigt nu.

5 kommentarer:

KaKi sa...

Okej, du har i alla fall målet på det klara: Inte röka och inte mörda :)

DU får vara arg, du får vara nervös, du får i alla avseenden bete dig som att du lider av ett neuropsykiatriskt funktionhinder.

Du ska nämligen åka iväg för att insemineras. Det är en stor grej. Som grädde på moset är du nikotinabstinent. Och det går inte av för hackor.

Måste skryta lite bara - jag fixade att bara avskedsröka i fredags. Min mätare står därför fortfarande på 1 vecka 2 dagar 21 timmar och 20 minuter. Så snart mensen kommer är det dags att ta bort nikotingummina och då får vi nog se på djävulen igen

Stor stor jättelycka och ett supermagnetiskt ägg som bara suuuger i sig spermien

Anonym sa...

AHHHHH fattar att du e hur pirrig som helst........ å vad jag ska tänka på dig imorgon

Puss o kram

aequinoxia sa...

Nu är det väl dags, och jag håller tummarna så hårt jag bara kan.

Storkenflyger sa...

En till som håller tummarna denna onsdagförmidda!

nylsa sa...

Tack för era tummar! De värmer och jag tror att de ger lite extra energi till spermierna och ägget som ska träffas nu. Overkligt och konstigt att behöva vänta så länge på att få veta hur det har gått.