onsdag 18 april 2007

Fan, fan, fan!

Testade, fanns inte en tillstymmelse till plus... Besviken som fan.

Hade av nån anledning börjat tro att det kanske funkat trots allt. Nu tror jag inte det längre. Enligt gyn kan det fortfarande bli ett plus men jag är skeptisk. Får ställa in mig på att åka i början på maj och göra ett nytt försök.

Så länge mensen håller sig borta finns det fortfarande en chans, fast jag tror att den är väldigt liten.

Sen jag slutade röka för 2 veckor och 2 dagar sen har jag låtit bli att röka 400 cigg och sparat ca 900 kr. Grymt nöjd och stolt över mig själv.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men skit också.
Och så ska du iväg idag också.
Hoppas du kan njuta lite av resan i alla fall.
Början av maj, det är snart ju.
Tröstkram från Mammut

Storkenflyger sa...

Förbannat.
Skit.
Tröstkram.

KaKi sa...

Satan också!
Vad finns mer att säga?
Skickar tröstekram.

nylsa sa...

Japp, skit är det.
Men nu sitter jag på Arlanda med ett glas vin och tänker att nästa gång, då ska det fan funka. Nu blir det Kina först, men så länge mensen håller sig borta så lever hoppet.

Anonym sa...

ett glas vin?

Anonym sa...

Hej vännen, tänker på dig och hoppas hoppas på att stickorna visade fel.

Kram, Mia

Anonym sa...

babydarling! Hur har du det i Kina, och vad händer? Kommer du inte hem snart och har du testat en gång till? Hur är Kina, och vad funderar du på? Vi längtar alla efter dig och hoppas att du har det bra men längtar hem. Förstås!

Mia (tanten på kullen i finaste förorten)