torsdag 12 april 2007

Mer om bristen på gravsymtom

Metallsmak i munnen, onda bröst, allmän deppighet och mensont/molvärk har jag inte känt än. Inte heller Mammuts symtom med mögellukt och påse vatten mellan benen har stämt in på mig...

Har konstig smak i munnen, men tror mer att det handlar om mitt ickerökande. Känner massa konstiga lukter och skyller även det på ickerökandets påverkan på luktsinnet. Inte ont nånstans men inbillar mig massa konstigheter runt livmoder och äggledare.

Dödligt kvällstrött och löjligt rastlös och morgonpigg. Ovanligt men tror att även det beror på ickerökandet. Vill så gärna få känna några graviditetssymtom istället. Håller hoppet uppe trots allt, många hävdar ju att det fortfarande är för tidigt att känna något. Idag är det 8 dagar sen insemination, 10 dagar sen rökslut.

Hela jag känns konstig men tror att det är konstig på fel sätt och av fel anledningar. Om en dryg vecka vet jag förhoppningsvis.

Blev bjuden på middag av S idag, gott och mysigt. Fick ett gravtest i present. Det har jag aldrig fått förut. Tack! Blev glad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med risk att göra dig lite mer nojig över ickesymptom: Jag har varitrökfri i snart 3 veckor och någon morgonpigghet har jag inte sett tillstymmelse till...

2w 5D 3h 20 min (WIIIIE - fri tolkning om detta är ett glädjetjut eller ett ångestvrål)

/ME

Anonym sa...

Håller tummarna så hårt för dig att jag nästan får kramp. Hoppas, hoppas att det lyckats!