lördag 21 april 2007

Kina

Är i Beijing. Stor galen och rolig stad med många konstigheter. Gillar det. Väldigt ogravid känner jag mig för övrigt. En ickegravid jag i det stora landet som har bestämt sig för att inte längre låta singlar adoptera.

Ute på stan har jag sett en del västerlänningar med nyfådda adopterade barn, konstigt att vara här av en helt annan anledning. Känns ändå bra, nöjd med mitt beslut att försöka med insemination, fast det hade varit bättre om det visat sig att det funkade på första försöket.

Är besviken så klart, men samtidigt hade jag inte väntat mig att det skulle funka heller.
Fast nästa gång, då!

4 kommentarer:

Storkenflyger sa...

Kul att få livstecken från dig i Kina!

Nästa gång blir du gravid. Se detta försök som uppvärmining.

Anonym sa...

Chi fan le meiyou? Xia ci ni kending you chenggong. Hen gaoxing ni zai Beijing you jihui shang wang:-)
/Mammut

Anonym sa...

Njut av din resa och kom sen hem och försök igen. Det var bara uppvärmning, förspel eller whatever. Det går finfint!
Mia (tanten på kullen)

KaKi sa...

Roligt att höra från dig i Kina. Passa på att dricka vin och njuta, så blir det nya tag om en vecka igen :) Jag har "misslyckats" i någon mån. Har inte fått någon ägglossning alls. Måtte jag åtminstone få försöka om tre veckor...