söndag 15 april 2007

Testade ett par dagar för tidigt

Det blev inget utslag på stickan. Kunde inte hålla mig, testade sent igår kväll.

Är inte så besviken som jag hade väntat, det kan fortfarande ändras och bli ett plus. Min gyn tyckte inte att jag skulle testa förrän på måndag om en vecka just av den anledningen. Enligt honom var det ingen idé att utsätta sig för att bli besviken i onödan. Lätt för honom att säga som inte sitter hemma och väntar på att dagarna ska gå så att man får veta.

Tror egentligen inte att det kommer ändras till ett plus, men det är i alla fall möjligt. Skengravid är jag fortfarande, kommer nog vara det till mensen kommer.

Hoppet lever, men innerst inne tror jag nog på att jag får ställa in mig på en 3-4 försök till.

5 kommentarer:

Jo sa...

Hej.
Hoppas att det ändrar sig till ett plus.

Jo, utbildningen var bra, även om jag inte tyckte det sas särskilt mycket nytt.
:-)

Tingeling sa...

SHIT också.
Då vi gjorde våra tre inseminationer var första misslyckandet det allra tyngsta för oss. Vi trodde verkligen att det skulle lyckas med en gång. Andra var inte lika illa och vid tredje misslyckandet var man redan lite avtrubbad.
Kom ihåg att det är en väldigt liten sannolikhet att lyckas på första gången - ge inte upp!
Fortsätter hålla tummarna!

Anonym sa...

Hoppas hoppas hoppas att det var för tidigt! Inte alls osannolikt. Ska ta tag i parlörsituationen förresten, den bör ha landat nu. Håller alla tummar här!
/Mammut

Storkenflyger sa...

Hoppet är inte ute men jag förstår hur du tänker. Fan det är en tortyr utan dess like. Håller tummarna hårt!

Anonym sa...

det är alltså imorgon som gäller...
glöm inte att informera din favvis S om hur det går med testet.
Tänker på dig.¨
kärlek!