tisdag 17 april 2007

Mensen håller sig borta

Mycket glad för att mensen ännu inte velat komma. Det kanske, kanske kan ha funkat trots allt. Skeptisk med tanke på att jag testade minus i lördags, men det var ju rätt mycket för tidigt.

Åker bort en vecka imorgon, har packat ett halvt apotek med mig. Vitaminer med folsyra, progesteron om mensen håller sig borta, pergotime om det blir en ny cykel under resan och metformin tills jag vet vilket. Tänkte packa ner ett extra gravtest också, gyn hävdade ju att jag borde vänta till sön/mån med att testa, tills dess ska enligt honom ett minus kunna ändras till ett plus. Märkligt. Undrar förresten vad kinesiska tullen kommer tycka om alla mina piller. Hmm, ännu en sak man kan stirra upp sig på.

Är sen med allt som vanligt. Sitter uppe och väntar på att tvättmaskinen ska gå klart så att jag kan få packa ner rena kläder imorgon bitti.

Imorgon vet jag kanske, imorgon flyger jag till Kina. Spännande dag imorgon.

Inga kommentarer: