fredag 2 maj 2008

Bakvänd ordning

Vet inte varför men allt blir fixat i en konstig oordning till det här försöket, antagligen för att jag försökte förtränga det mesta som hade med IVF-fixande när jag pausade, tänkte att om jag inte tar tag i det så blir det mindre jobbigt, mindre verkligt. Korkat beteende jag vet, men ibland blir det så.

Nu har jag i alla fall pratat med kliniken, måste veta om de vill att jag kör på som förra gången eller om någon dos ska ändras. De skickar ett nytt stimuleringsschema, så snart vet jag. Kändes rätt korkat att börja spraya utan att prata med dem, men nu vet de att jag planerar att komma i slutet av maj, hade inte varit så kul om de hade sagt att det var fullt... Förutsätter att nedregleringen ska vara likadan som sist, den har jag ju redan börjat med, men kan inte tänka mig nåt annat.

Från min dr Gyn här hemma ska det dyka upp ett recept på Trombyl i brevlådan idag. Nångång nästa vecka borde jag och alla recept och scheman finnas på samma plats, tills dess sprayar jag på och hoppas på att resten löser sig. Nedregleringskontroll är redan bokad, så lite koll har jag trots allt, kontroll och kaos i en märklig blandning.

Inga kommentarer: