tisdag 20 maj 2008

Snart snart är det kanske dags

Har varit usel på att blogga på sista tiden, mest för att det är så mycket som händer och jag har inte riktigt haft ro att sitta ner och fundera på vad jag vill säga om det. Livet är bra och spännande men rusar fram i hundraåtti och jag försöker göra mitt bästa och bara hänga med, det går bra, jag är kär och omtumlad.

Är på tredje sprayveckan och har sprayat med högre dos sen i onsdags, imorgon är det äntligen dags för nästa kontroll. Förhoppningsvis finns det inga cystor kvar, förhoppningsvis får jag börja spruta imorgon. Imorgon är snart, i så fall blir äggplock och ET också ganska snart.

Jag har hopp inför det här försöket, det betyder inte att jag verkligen tror att det kommer att funka, men jag har hopp och det betyder en hel del. Blir ett trepack den här gången, så om det inte funkar nu kanske jag har tur att det funkar nästa gång, eller gången efter det. Skulle det inte göra det så finns det nu en c-plan. C-plan har jag saknat. C-plan är tryggt och skönt. Just nu tror jag på livet, på att det kommer bli bra, på något sätt kommer det bli. Livet är bra just nu.

4 kommentarer:

Fertilitetsturist sa...

Hurra för livet :-)

Anonym sa...

det är så härligt att läsa din blogg...oavsett vad du skriver såå lyser den härliga förälskelssen igenom

Anonym sa...

YES! Härligt.

Hoppas det såg bra ut idag på vul och att du kanske får sätta igång med sprutorna?

Anonym sa...

Vad härligt det låter, med planer och kärlek!