onsdag 14 maj 2008

Sprutstart och planering

I eftermiddag får jag äntligen veta när det ska bli dags att börja med sprutorna. Ska till dr Gyn och planera in dagarna fram till ET, inte alls omöjligt att han tycker att sprutstart ska bli ikväll. I kylskåpet ligger paketen med Gonal F och Ovitrelle och väntar. Vill komma igång nu.

Sprayat i drygt två veckor och känner inte av en enda biverkning, tror att det beror på att så mycket annat är rätt just nu.

Vet fortfarande inte hur jag ska lösa det hela med jobbet, men det blir nog till att jag ska köra på den ärliga vägen och berätta för min chef vad det är jag håller på med, eller så säger jag att jag behöver några dagar ledigt för att få en långhelg med kärleken... Hoppas hoppas att det går att få till att det blir över helgen, men men, det löser sig nog på nåt sätt. Danmarksresan närmar sig med stormsteg, det är stort och bra det också. Mycket som är bra just nu helt enkelt.

Tusen tack för alla fina kommentarer, ni är underbara allihop!

1 kommentar:

Fertilitetsturist sa...

Mycket som är bra är helt rätt och så välförtjänt! Du är mycket bra ju! :-)
Lycka till hos Dr Gyn!
Kram!