torsdag 29 maj 2008

Trött, trött, trött

Senaste dagarna har jag varit löjligt trött, kommer inte ihåg att jag var det förra gången så jag vet inte om jag kan skylla på allt sprutande och pillertrillande eller om det är nåt annat. Kan ju vara så enkelt som att livet helt plötsligt börjar komma ikapp, ny kärlek, nytt jobb, ännu en IVF och snart sommar, det kanske tar ut sin rätt? Fast sommar brukar man väl bli pigg av?

Trist är det i alla fall, oavsett vad det beror på. Sover middag men gäspar ändå tidigt på kvällen, jag brukar vara nattmänniskan som aldrig går och lägger sig i tid, nu är jag konstant trött dygnet runt. Vill bli pigg, vill vara som vanligt.

Bara två Gonal-F-sprutor kvar, sen närmar det sig. Hoppas jag får bli pigg igen då. Skulle inte ha nåt emot om jag var gravidtrött, men hormontrött känns långt ifrån lika meningsfullt.

Inga kommentarer: