tisdag 6 maj 2008

Kan inte skriva men gör det ändå

Har saker jag vill skriva som inte funkar här. Vill berätta om kvinnan jag har träffat, vill visa fina bilden en kompis tog när vi var och fikade, men det går inte. Den här bloggen handlar om att jag vill ha barn, inte om allt annat, även om det vanliga livet självklart får lysa igenom ibland.

Men - oavsett allt ovan så måste jag få berätta lite ändå. Att hon är fantastisk, att jag inte fattar att det händer, att det är stort och att jag är glad. Hmm, att jag är glad har nog redan skrivit sjutton gånger, men ändå, glad och full av förväntan är jag.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är ju så fantastiskt att det inte är klokt!
Jag har sagt det förrut, men jag säger det igen:

Med dessa förutsättningar KAN DET INTE gå annat än bra! :)

Anonym sa...

ÅÅÅÅ Nylsa - vad underbart!!!!

Tänk att ha en sådan positiv kraft i livet - tar bort lite av stressen med alla hormoner - men framförallt sådan GLÄDJE!

GRATTIS och KRAM!

/A-S

Anonym sa...

Bloggen får väl ändra inriktning. :-) Och handla om mer än bara barn. Helt ok för min del.
Det låter underbart!

Anonym sa...

Grattis och njuuut! Fantastisk vacker tid på året att träffa kärlek på - mellan hägg och syrén! Och långa ljusa varma nätter!

KaKi sa...

Neee, kanske inte outa sig på internet... Men visst var den fin i alla fall :-)

Fertilitetsturist sa...

Säger samma till dig som du till mig: Det är lysande!!!
Kram (till er båda! :-) )

nylsa sa...

Tack allihop, vad ni är bra!

Anonym sa...

Det är fantastiskt och du är värd varenda lyckominut

Anonym sa...

och jag fick tårar.......