söndag 10 december 2006

Femmisfika idag

Har varit på femmisfika idag, AS hade bjudit in till knytkalasglögg, grymt trevligt och gott. Tack för att du bjöd hem oss! Eftersom jag är ny i hela inseminationscirkusen så känns det kul och häftigt att träffa andra som är på gång i olika faser. Idag var vi runt tio st, en med fantastisk bebbe på 4 månader, en gravid med tvillingar, en nyinseminerad och resten av oss (tror jag) ickegravida i alla stadier från att ha börjat fundera till att ha gjort många försök.

Kul att få prata om högt och lågt, inspirerande att träffa de som kommit längre i processen. Känner att jag behöver träffarna, att jag behöver lära mig mer och framför allt att jag behöver se att det faktiskt kan fungera.

Vill och hoppas (och vågar ibland tro) att jag hyfsat snart ska kunna bli gravid. Osäker på om jag hade vågat hoppas om jag inte hade träffat de som faktiskt redan lyckats. Skönt att träffa alla, kul att träffa de som precis som jag funderar, och kul att träffa de som redan kommit igång.

Fantastiskt glad att jag inte är ensam, att det finns fler singlar som försöker och att ganska många verkar lyckas.

Inga kommentarer: