måndag 15 januari 2007

Infomaterial från Stork och Vitanova

Sitter och läser infomaterial från Stork och Vitanova. (Tack Erika!) Märklig men intressant läsning. Båda skriver så klart om allt det vanliga som rökning, vikt, alkohol, folsyra och andra vitaminer osv. Känner att jag har en bit kvar trots mitt rökstopp. Bör nog tappa ca 10 kilo, hur då? Alla säger att man brukar gå upp när man slutar röka. Hur ska jag klara att både bli ickerökare och samtidigt gå NER i vikt?

Och kaffet, saknar det redan fastän jag inte har slutat med det. En sak i taget dock. Ska först höra vad gynekologen säger. Just idag nöjer jag mig med att känna mig duktig som inte röker. Minst 1-2 månader innan insemination rekommenderar de att man slutar, Jag har tänkt inseminera tidigast april-maj oavsett, så till dess ska jag bli några kilo mindre och våldsamt mycket nyttigare. Stork skriver en massa om tistelolja, låter sådär kul...
Känns läskigt och ovant.

Inga kommentarer: