söndag 18 mars 2007

Det går framåt + härbärget

Mailade Vitanova igår kväll och fick svar mitt på dan idag. Underbart när det kan hända grejer även på helgen. Har nu skickat in mitt journalunderlag och föreslagit ett par tider för journalsamtal. OM jag har fortsatt flyt kan jag få en tid nu i veckan och alltså hinna med journalsamtalet före Kinaresan om en vecka. Känns lysande!
Satsar fortfarande på att första inseminationsresan blir i maj, men om jag har har tur så är inte april helt omöjligt. Pirrigt, läskigt och skitspännande. Är glad.

Jobbade som volontär på ett daghärbärge idag. 200 människor kom dit för att äta mat. Helt grymt sorgligt och otroligt att det ska behöva vara så många människor som behöver käk, kläder, kaffe och kanske en dusch. Konstig blandning på perspektiv i min skalle nu.

Jag planerar barn i en värld där människor inte får plats.

1 kommentar:

KaKi sa...

Jag fick frågan om jag tänkt åka DENNA cykel - dvs på tisdag (det verkar bli normal intervall trots allt) Öhhh... Näää... *sätter i halsen av chock* Kan inte få semester så snabbt - men det blir troligen journalsamtal nästa vecka och sedan resa om 30 dagar.

GRATTIS till att du är igång. Det är på riktigt. Nu händer det faktiskt...