söndag 25 mars 2007

Femmisbarnen blir fler

Blir glad varje gång jag läser det, att det är på riktigt och verkligen fungerar. När jag imorse var inne på Femmislistan såg jag att ytterligare två barn kommit till världen, två barn som blivit till med hjälp av insemination i Danmark. Fantastiskt tycker jag. Ger hopp och förväntan.

Blir samtidigt förbannad över att vi fortfarande inte får göra insemination/IVF här, förbannad över att vi ska behöva resa utomlands för att hitta kliniker som vill ta emot oss.

2 kommentarer:

Jo sa...

Åh, vad jag saknar att kunna läsa det. Vem som fått barn. Jag vet ju att det var många gravida.
Jaja, jag är glad att jag kan läsa om folk som får barnbesked. :-)

nylsa sa...

Barnbesked är också kul att läsa om, jag har ju lyxen att läsa på båda listorna, alltid lika kul när något efterlängtat barn kommer, oavsett vilken väg det kommer.