lördag 10 mars 2007

One day I will become the mother of a child

Sitter och slösurfar och kollar lite på youtube inför schlagern ikväll. Hamnade på the Arks One day I will become the Father of a son. Själv kommer jag aldrig bli pappa till en son och har ingen som helst sån längtan heller. För min del får textraden bli: En dag kommer jag bli mamma till ett barn. Men, oavsett det så blir jag glad av låten.

På tisdag ska jag få se kära coola Dolly i gbg, hennes PMS Blues är fantastisk. Jolene slår det mesta och idag hittade jag det här, två gamla favoriter jag aldrig trodde man skulle få se på samma scen. Rätt uselt tyvärr men kul ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dolly är en stor favorit för mig med, tyvärr delar inte någon jag känner mitt intresse så jag kommer missa hennes konsert. Lyllo dig som får se live ;-)
The Ark funkar i alla lägen! Ska genast haka på din nya text.
Ikväll vill jag gärna att de vinner eller ursköna Sarah Down Finer, vilken röst.
Tjing

Anonym sa...

Jihoooooooo
De vann!!!!!
Hoppas du haft en bra kväll
/ Erika

nylsa sa...

Tyckte faktiskt att det var skitkul att de vann. Min kompis som jag var hos och tittade hade blivit kär i Marie Lindberg. Han var deppig samtidigt som jag tycker att kära gamla the ark var bäst. Kul!

kram och hoppas att du också haft det lysande! Men trist att du missar Dolly...