torsdag 15 mars 2007

Fri passage

Överlevde hsg:n. Kul var det inte, men inte särskilt farligt heller. Fast jag blev förvånad över att de skulle vara så många som var med under undersökningen. Är inte kul att vara halvnaken tillsammans med FYRA vuxna påklädda människor. De två sköterskorna var kvinnor och de två läkarna var män. Tröttsamt att det nästan alltid är så.

Slutade i alla fall positivt. Fri passage, hela äggledare och inga konstigheter. Känns bra. Vitanova, here I come.

Om jag hade planerat lite snabbare och kunnat åka den här månaden så hade det varit dags redan på måndag. Enligt farbror Gynekologen såg allt ut att vara frid och fröjd. Känns konstigt att hoppa över, men hoppas på att det ser lika bra ut nästa månad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis !!!!!
Jag blir allderles pirrig för din skull. Vad skönt att allt är ok, du funkar :-)
KRAMAR

KaKi sa...

Nämen stackare... För min del var det bara gyneologen. Sjuksköterskan satt snällt kvar därute. Men skönt att allt var väl - ävem om det känns lite som att du vill åka NUUUU när beskedet kommit :) Ingen äl än för min del. Beräknad äl borde vara på tisdag, så kommer den när den ska så träffas vi kanske på Vitanova om en månad ;)