fredag 11 januari 2008

bredbandslös i pauslandet

Osams med mitt bredband, frustrerande och tröttsamt. Får stå ut med mobilsurfande över helgen, inte alls helt kul när det finns en massa bloggar och annat som jag blivit löjligt beroende av, men det går. Kanske till och med kan bli tid över till annat som jag ligger efter med.

Mensen fortfarande försenad, irriterande, vill komma igång, vill planera. Samtidigt lite bra. Måste jobba lite längre än jag hade tänkt, sen några veckor frivilligt arbetslös innan jag börjar nya jobbet. Under de lediga veckorna hoppas jag kunna pussla in äggplock och återförande. Om inget går helt galet håller det.

Ikväll ensam med brasa, bok, katter och ett glas vin. Mår bra i all förvirring. Börjar mer och mer landa i all förändring och gillar det. Saknar ändå mitt bredband.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där. Vad är det för knas med bredbandet? Skäll på dem. ;-)
Jag har mailat de 4 som vill in. Får se om vi får svar.