måndag 21 januari 2008

L-word säsong fem

Helt off topic, men jag vet ju att det finns några som läser här och som också gillar Shane, Alice och de övriga L-wordbrudarna. Ni vet väl att säsong fem har börjat sändas i USA nu och finns för nedladdning. Nedladdning kanske ses som omoraliskt och fult av vissa men jag har svårt att se att det skulle vara så fult att ladda ner nåt som ändå snart visas på TV.

Hur som helst, filerna finns där och om man vill kan man ladda ner dem. Har precis sett första avsnittet och det var som utlovat, som säsong ett fast på crack. Ska inte förstöra nåt, men vad sägs om Helena Peabody i fängelse? Coola Shane som... näe, titta själv istället. Avsnitt ett var lätt att hitta och gick fort att ladda ner, tvåan och trean verkar vara trögare att få rätt på, men nu verkar jag ha hittat filer som funkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, du är en riktig teeser. :-) Nu måste jag ju leta. Brukar hitta det jag vill ha på btjunkie. Tack för tipset. Kvällen är räddad. :-)

nylsa sa...

haha, precis min avsikt med inlägget, klart du ska leta. Kul att kunna rädda en kväll! Ha så kul och kom gärna med en rapport och berätta vad du tyckte. Kanske utanför bloggen, tror inte att så många här bryr sig om L-brudarna...