tisdag 22 januari 2008

fullmåne och drömmar

Fullmåne idag, jag brukar drömma konstigt runt fullmåne. Har inte kunnat släppa de kinesiska hamstrarna och är helt övertygad om att jag i natt kommer drömma att jag blir gravid vid IVF:en, men att jag kommer föda ett helt lämmeltåg av hamstrar, inga en eller två vanliga små bebisar utan många många alldeles ludna små kinesiska hamstrar.

Eller, det där med lämmeltåg av hamstrar kanske var dagdrömmen som fastnade från när jag satt på bussen på vägen hem. Ingen aning om vad nattdrömmarna blir, men jag blir förvånad om inte hamstrarna är inblandade på ett eller annat sätt i natt också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan man kalla mardröm! Ett lämmeltåg av ludna, kineskiska hamstrar.. GAAAH!
Sov gott! ;)

Tingeling sa...

Äh f-n, det var jag - Tingeling som skrev förra kommentaren. Har inte ännu lyckats klura ut hur man loggar in på sin WP när man kommenterar..störande!!!