måndag 7 januari 2008

Mailat med kliniken

Har mailat med kliniken och förberett dem på att jag vill komma igång den här månaden. Fick som vanligt snabbt och bra svar. Ska ringa dem när mensen kommer så skickar de behandlingsprotokoll och recept. Känns som att jag är på gång, känns bra.

Just nu kan jag inte göra mer än att vänta. Vänta är inte min favoritsysselsättning. Vill kunna påverka och göra något, det kan jag inte.

Joo, lite kan jag påverka. Snart är pausen slut, och därmed stundar nytt rökslut. Tror att det blir imorgon, samma dag som mensen borde komma. Då hinner jag vara rökfri minst sju veckor innan äggplock. Hade självklart varit bättre om jag hade slutat tidigare, men jag hoppas ändå att det ska göra att mina chanser blir hyfsade.

1 kommentar:

Fertilitetsturist sa...

Ska bli så spännande att följa med i hela denna process. Jag förväntar mig täta och detaljerade rapporter ;-) ...och hoppas förstås på att jag inte kommer att behöva följa ditt exempel... Men... man vet ju aldrig...

Rökslut kommer att gå bra!!!
Kram!