torsdag 22 februari 2007

Har försökt förr

och har skrivit om att sluta röka här på bloggen en hel hög med gånger och ändå misslyckats. Men nu är det dags igen. När jag satt hemma med alla pillren igår insåg jag att det ju närmar sig på riktigt. Kanske kanske kanske åker jag redan om en månad. Går inte att röka då. Petade i mig två gestapuran, en Metformin, en vitamin-kvinna med extra folsyra och bestämde att nu får det vara slutrökt. Det är 23 timmar sen. Eller 23 cigg sen, eller 48 kr och 79 öre sen.

Vill klara mig den här gången.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul o höra!!
Visst fixar du det här. Nu har du ju ett så tydligt mål med att sluta röka.
Men jag kan inte påstå att jag e avundsjuk, jag är så glad att jag lyckades sluta innan det blev för nära ev graviditet.
Nu snart 4 månade senare känns det toppen så du har mängder med positiva upplevelser framför dig!! Jag lovar. Välkommen till ditt rökfria liv utan bojor.
Kramar Erika

KaKi sa...

Telepati :) Vi har tydligen lyckats sluta igen samma dygn... Ligger väl knappa 10 timmar efter dig