söndag 11 februari 2007

Länder och donatorer

Blev förvirrad när jag först hörde att det inte går och sen att det går att ha öppen donator vid IVF. Tycker att det är tröttsamt att det ska vara en sån djungel med regler. Hoppas på att det är sant att det går att få IVF och öppen donator i Finland. Hoppas på att politikerna i Sverige nångång kommer inse vilken felaktig och diskriminerande lagstiftning vi har här.

Har inte valt klinik än, och kommer inte göra det förrän jag har alla provsvar, men inser att jag måste skaffa mig bättre koll på hur möjligheterna egentligen ser ut. Det får bli nästa veckas mission.

Nu ska jag istället åka och hälsa på en vän i en annan landsända. Gillar när jobbresor går att kombinera med hälsa-på-vänner-resor. Ikväll blir det vin och prat, ska bli kul!

Blev förresten glad igår när de två bästa låtarna gick vidare, gillar Ark-låten mer och mer. Men vad är schlager jämfört med att snart få se Dolly på riktigt, längtar!

Inga kommentarer: