onsdag 28 februari 2007

Mediciner, rökande och?

Har varit pillertrillare i en dryg vecka nu. Har haft tur. Känner knappt av några biverkningar. Eller så gör jag det men försöker bortförklara dem som annat.

Senaste veckan/veckorna har jag varit arg, dödligt trött, haft för lite energi, varit uttråkad, sur, förkyld och allmänt gnällig.

Senaste veckan/veckorna har jag slutat röka TVÅ ggr, ätit Gestapuran, ätit Metformin, lämnat blodprover, börjat äta vitaminer inkl folsyra, varit förkyld, bott i Sverige på mörka vintern, fyllt ännu ett år, försökt vara duktig på nya jobbet, besökt ett daghärbärge för människor som mår bra mycket sämre än jag.

Inte så enkelt att få ihop allt.

Insåg för länge sen att det bara skiter sig varje gång jag skriver om rökslut här, men jag utmanar ödet.

Just nu står det: 3 dagar, 4 timmar, 17 minuter och 24 sekunder, kan också skrivs som 163 sparade kronor eller som 79 orökta cigg. Det ni!

Inga kommentarer: