torsdag 8 februari 2007

Otur!

Ringde för att boka tid för kontraströntgen idag. Har surfat runt och läst att vissa tycker att det gör jätteont, så självklart hade jag hunnit noja upp mig rejält som vanligt. Nojade för helt fel sak. De har STÄNGT i tre veckor för ombyggnad och det verkar knappt finnas några andra som gör det i hela sthlm. Sjukt!

Nu kommer det alltså gå en hel cykel till innan jag vet om äggledare och livmoder ser ut som de ska och har fin passage och allt annat. Frustrerande!

Ringde då för att boka tid hos gyn så att jag kan få svar på hormonproverna. Då ska de självklart ha semester den veckan som mina provsvar blir klara. Ännu mer frustrerande. Har fått en tid om 11 dagar, den 19 februari. Känns som en evighet dit. Vill veta nu.

1 kommentar:

KaKi sa...

Det blir aldrig som man vill verkar det... Men vi kanske får sällskap till Kph i april?

Har nu fått förlängt vikariat till i sommar, men ett tveksamt löfte om fastanställning sedan - alternativt överflyttar jag till annan grupp. Men verkar sitta säkrare igen i alla fall...