tisdag 12 juni 2007

Allt är samma sak

Fick för mig att jag skulle börja sätta etiketter på inläggen. Insåg snabbt att det var en hopplös och deprimerande uppgift. Alla handlar om samma sak, går visserligen runt cykliskt men ändå, samma sak om och om igen.

Efter en snabb skumläsning av senaste inläggen har jag insett att jag skriver om hopp (som minskar), hormoner, gynekologbesök, kliniker, insemination, IVF-funderingar, väntan & längtan och gravtest, gnäll inför och vid fula minus. Sen börjar det om igen. Helt meningslöst. Blir nog inga etiketter.

Glad att det finns några som orkar läsa, själv blir jag bara deprimerad och trött på mig själv just nu. Ska gå och shoppa mat istället.

2 kommentarer:

aequinoxia sa...

Jag läser din blogg varje dag. Problemet är nog lite att jag inte heller har så mycket nytt att säga. Jag tänker på dig, håller tummarna för dig, men hur många gånger vill du höra det, liksom.

nylsa sa...

Läser din blogg också, även om du inte uppdaterar varje dag ;-)

Du har rätt, ibland finns det inte så mycket att säga, och när jag kommenterar hos andra känner jag mig som en tjatmoster och upprepar mig själv på samma sätt som jag gör här. Svårt att variera tumhållning, pepp och hopp, särskilt när allt skiter sig så ofta för så många.

Men tack för tummarna och hoppas att jag inte tråkar ut dig alltför mycket med allt gnäll...