söndag 24 juni 2007

Märklig googling

Såg att någon hade hittat till min blogg genom en rätt märklig googling jag gjorde grannkvinnan gravid. Undrar vad jag kan ha skrivit som gjorde att google tyckte att min blogg var ett rimligt sökresultat. Min grannkvinna är nästan 60 år, farmor och änka, tror inte att hon vill ha fler barn. Undrar om personen som googlade blev besviken när det bara fanns en massa minusgnäll på bloggen.

För övrigt inget nytt på graviditetsfronten, hoppet minskar. Normal BIM borde vara på tisdag, men progesterontestdagen är senare av någon konstig anledning. Sex dagar kvar till officiell testdag och ingen mens, antar att det är för tidigt att ge upp helt trots allt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är alldeles för tidigt att ge upp.

Så jag skickar lite styrkekramar och hoppas på ett stort plus när det väl är dags att testa på riktigt!

Storkenflyger sa...

Hoppet finns helt klart. Härda ut!
Kram

KaKi sa...

Av någon anledning hamnar man med hjälp av denna googlesökning på:
den 8 februari 2007
"OT - grannar, död och barnprat"

Det du :-)