lördag 30 juni 2007

Mailat kliniken, deppardag mm

Trots att mensen inte kommit än känner jag att hoppet är helt ute. Slutar med progesteronet eftersom det är det som gör att mensen försenas.

Mailade kliniken nu för att meddela att inseminationen gick åt helvete igen, för att förvarna om att jag vill komma dit snart för nästa försök och för att boka ett IVF-samtal. Frågade kliniken om det finns något annat jag kan göra för att öka mina chanser, får se vad de svarar.

Idag tänker jag ha en deppardag, kommer röka, kommer dricka vin och kommer fundera på hur snabbt framåt jag vill gå. Många andra som deppar i dagarna nu, lider med bloggsystrarna som också har fått brutala negativa besked i form av mensfloder. Läntansunge och Tinsel, tänker på er. Livet är jävligt orättvist. Stor kram!

Inga kommentarer: