lördag 23 juni 2007

Billiga tester och tidiga minus

Har så klart inte kunnat hålla mig från testträsket även om jag är fullt medveten om att det är för tidigt. Borde vänta till måndag eller tisdag åtminstone, min gynekolog tycker att jag pga progesteronet borde vänta ända till fredag. Vänta är en sak jag är dålig på. Har alltså beställt hem en hög billiga tester. Billiga tester har jag hört mest negativt om, men billiga är de i alla fall. Har hört flera som testat minus med dem och sen plus med clearblue eller liknande.

Nu testar jag alltså för tidigt med tester jag inte litar på och får så klart fula minus. Eftersom det är just för tidigt och eftersom testerna inte är kända för att vara särskilt bra ens när det inte är för tidigt tar jag mina fula minus med ro. Särskilt som jag absolut inte väntar mig ett plus den här gången ens om jag testar på rätt dag med ett bra test. Men så länge mensen håller sig borta finns det en chans.

Magen är konstig, brösten är ömma, det känns som när mensen är på väg, men känner inget annat. Hoppet finns, men stort är det inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

¤JAGAR BORT ALLA FULA MINUS¤/kaki

Anonym sa...

Låter som du har en massa symtomer hoppas verkligen att testen är jätte dåliga och att inhandlar ett bra ett till den riktiga testdagen.
Själv är det 12 dagar efter HCG sprutan på tisdag så får vi se hur det går. Försöker att inte ha några förhoppningar så jag inte blir för besviken.
Lycka till!

Kram Tuplan