onsdag 20 juni 2007

Inte mycket händer

Det händer inte så mycket. Jag väntar, skulle vilja skriva om en massa symtom men jag har inte några känningar den här gången, vet inte ens om det är bra eller dåligt egentligen.

Var ute med jobbet nyss och berättade för två av favoriterna att mitt deltida ickerökande/ickedrickande handlar om att jag vill ha barn. Sa inget om att jag redan försäker utan vi pratade rent allmänt om barn/inte barn, jobb, förhållanden osv. Båda vet att jag är singel och lesbisk men ingen av dem kom sig för att fråga om hur det hela skulle ske. Har bjudit hem dem till nästnästa vecka, då är jag antingen gravid eller vindrickande, får se hur diskussionen fortsätter då.

2 kommentarer:

KaKi sa...

Om nu alla tidigare symptom betytt att du varit skengravid, betyder inte det i logikens namn att du INTE är skengravid den här gången, utan alldeles gravid på riktigt? Håller mina tummar hårt för dig. Testdag på söndag?

Har börjat må illa nu och DET är definitivt skengraviditet. Jag är på DPO6, det ska åtminstone ta sig till i övermorgon innan jag får känna något verkligt över huvud taget... Borde det inte hjälpa mot illamåendet att jag vet att jag inte är illamående på riktigt?

Storkenflyger sa...

Måtte du få dricka läsk närmaste månaderna. Åh, jag håller tummarna och faktum är att jag tror det är bra att du har så få symtom. Det bådar gott. 90 procent av mina polers som fått barn säger att de inte kände ett jota första två/tre veckorna.