tisdag 11 mars 2008

Rastlösa väntansdagar

En rastlös väntansdag kan fyllas med massvis. Själv har jag fått dagen att gå genom att börja dagen med rejält surfande till morgonkaffet, därefter tapetrivande och fika med pappa som kom med flyttkartonger så jag har nåt att packa ner allt skräp jag envisas med att ha i vardagsrummet som verkligen behöver fixas till.

Fortsatte dagen med att vara terapeut åt stackars efterträdaren på jobbet ett par gånger, mer tapetrivande, pizza med brorsan och sen fertilitetsturistens tips - tv4 Anytime. För mig som är usel på att följa tv-tider finns det massvis med missade roliga saker där som jag missat tidigare. Igår kväll fyra dokumentärer på rad (berättar inte vilka, då skulle jag verkligen avslöja hur patetisk jag är) och idag, fyra avsnitt av I en annan del av köping.

Däremellan hann jag iväg till apoteket, så nu väntar två clearblue här hemma, kommer nog inte våga testa imorgon, vill skjuta lite på besvikelsen, men snart snart ska de användas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gode frid. Nu är det olidligt. Du vet att du har mina tummar!

Fertilitetsturist sa...

Undrar om vi är lika patetiska när det gäller dokumentärerna? ;-)

Ojojoj vad spännande att det närmar sig testdags! Jaglånar Storkens utmärkta uttryck: Gode frid!
Kram :-)